گزارش تحصیلی سبد تحصیلی مهر 1399

فعالیت فاطمیون در واحد تحصیلی در سال 1399 با توجه به شرایط (شیوع بیماری کرونا) و غیر حضوری شدن مدارس به طور هوشمندانه ای تغییر کرد؛ به این صورت که درخواست های خرید گوشی و تبلت برای مشارکت در کلاس های مجازی مدارس را بررسی و با توجه به جمیع جوانب امر  با وام خرید تبلت و امور تحصیلی واجب دیگر به میزان 12 فقره وام به مبلغ 35.500.000 تومان موافقت گردید.

***********************************************************************************************

مسئول ثبت نام برگه‌ای از کشوی میز خود بیرون آورد و گفت: هزینه کتاب ، لباس و ثبت نام در این برگه نوشته شده، این مبالغ را به شماره حساب پایین برگه واریز کنید و فیش بانکی را برایمان بیارید تا ثبت نام پسرتان انجام شود. برگه را نگاه کردم:
40 هزار تومان کتاب
140هزار تومان لباس
120 هزار تومان ثبت نام
با نا امیدی برگه را برداشتم و به سمت خانه روانه شدم. پسر کوچکم علی در خانه را باز کرد و با خوشحالی🧒 پرسید: مامان ثبت نامم کردی. تا خواستم چیزی بگویم دخترم🧕 وارد حیاط شد و گفت: مامان ثبت نام دبیرستانم🏫 دیر نشه. آن لحظه از خدا می خواستم تا زمین دهان باز کند و من را به درون خود بکشد. سخت است، همیشه از سفره مان می زدیم تا فرزندانمان به مدرسه بروند و در آینده انسان موفقی شوند اما اکنون حتی در سفره‌مان هم چیزی نیست…………

وجودشان مانند شمع در حال آب شدن است اما نه از گرمای تابستان، بلکه از شرمندگی مقابل فرزندان. در همین حوالی والدینی هستند که توان پرداخت هزینه های تحصیل فرزندان خود را ندارند و دوران سخت تری را می گذرانند.
خیرین ، مبلغین و حامیان گرامی خیریه فرهنگی فاطمیون با توجه به وضع موجود بهداشتی (ویروس منحوس کرونا) و وضع نامناسب اقتصادی ، خیریه فرهنگی فاطمیون با توجه به درخواست های خانواده های تحت پوشش خود تصمیم گرفته است تا با استعانت از خداوند متعال و یاری شما عزیزان اقدام به اهدا کمک هزینه تحصیلی ( به میزان 100هزار تومان به ازای هر دانش آموز ) به خانواده های تحت پوشش واجد شرایط نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.