نهمین همایش سالیانه موسسه فاطمیون 1402

با افتخار و همدلی، خیریه فاطمیون به پایان یک سال فعّالیت پربار خود رسیده و در این مسیر، با مشارکت شما، دستاوردها و اثرات بی‌نظیری را در حوزه‌های مختلف خیریه به دست آورده است. این گزارش، به بررسی مسیر یک ساله‌ی خیریه فاطمیون می‌پردازد. پس پیشنهاد ما این است که همراه ما باشید تا در جریان جزئیات برنامه ها قرار بگیرید.

همراه با مشارکت فعّال شما، توانستیم در راه رسیدن به اهداف مهم موسسه نزدیک تر شویم. هر یک از شما در این مسیر، از طریق حمایت های مالی و یا مشارکت های فعال، بخشی اساسی از موفقیت‌های خیریه فاطمیون بوده‌اید.

به تفصیل در این گزارش، با شما سفر خود را شروع می‌کنیم تا نگاهی به برنامه های مختلف موسسه در طی سال گذشته بیندازیم. از شما دعوت می‌کنیم تا با ما همراه شوید و نقش خود را در تحقق اهداف خیریه فاطمیون تداوم بخشید.

در همایش چه برنامه هایی برگزار شد؟

در آخرین ساعات 22 دی ماه 1402 روز جمعه ، از ساعت 18 الی 20 در سالن همایش دانشگاه فردوسی، موسسه فرهنگی فاطمیون توانست برنامه ای ویژه برگزار کند.

لیست برنامه‌های همایش دی ماه 1402

  • شروع برنامه 18:00
  • تلاوت کلام الله مجید توسط قاری محترم جناب آقای رمضانی 18:15
  • خوش آمد گویی توسط مجری محترم جناب آقای احمدی خباز 18:20
  • معرفی واحد حمایت و خدمت توسط مدیر عامل محترم مهندس علی دانشور فرد 18:40
  • داستان خدمت به یکی از خانواده های واحد حمایت و خدمت 19:10
  • جمع بندی همایش و ارائه گزارش آماری توسط عضو هیئت امناء دکتر احسان بهرامی 19:30
  • گفت و گوی صمیمانه با خیرین 19:50

خلاصه ای از نهمین همایش موسسه فاطمیون

به منظور بهره‌برداری بیشتر از اطلاعات مرتبط با همایش، خوشحال می‌شویم ویدیو را مشاهده کرده و برای آگاه سازی دیگران از این اطلاعات، آن را به اشتراک بگذارید.

Your Page Title
کپی شد

آرشیوی از تصاویر جلسه همایش

با گرمایی از همراهی شما در همایش، خاطرات جالب و زنده از لحظاتی پرشور و مفصل برای ما باقی مانده است. در این بخش، آرشیو تصاویر همایش را برای شما فراهم کرده‌ایم تا این خاطرات زیبا را از یاد نبریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.