طرح فرهنگی “پیغام امام رئوف” – تیر 1400

این طرح به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و با هدف تبلیغ و ترویج  فرهنگ سیره رضوی و با موضوع “مهربانی با مردم” اجرا شد.

روش کار به این گونه بود که همیاران فرهنگی با مدیریت و سرپرستی سرکار خانم کمالی که از همکاران واحد فرهنگی مجموعه فاطمیون هستند، در روز میلاد حضرت ، به حرم مطهر مشرف شده و بسته هدیه متشکل از ( ماگ سرامیکی با چاپ مخصوص فاطمیون/ نمک متبرک/ برگه مسابقه) را به زائرانی که از شهرهای دیگر و به قصد زیارت امام رضا علیه السلام به مشهد سفر کرده بودند، را تقدیم می کردند و از آنان می خواستند که در صورت تمایل یک جمله درد دل با امام رضا علیه السلام را برای ما بنویسند یا شفاهی بیان کنند و تا صوت آنها ضبط شود.

متن مسابقه:

بسم الله الرحمن الرحیم

زائر گرامی سلام ؛

ان­شاءالله زیارتتون قبول باشه، میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام رو خدمتتون تبریک می­گیم

همون­طور که در اذن دخول می­خونیم: وَ تَسمَعُ کَلامِی وَ تَرُدُّ سَلامِی…، امام رضا علیه السلام زنده و حاضر و ناظر بر ما هستند، صدامون رو میشنون و جواب مون رو میدن، فقط سبک جواب دادنشون فرق میکنه !

حضرت براتون یه پیغام فرستادن؛

این پیغام که یکی از توصیه­های مهم و گهربار ایشون هست، روی لیوانی که هدیه گرفتین چاپ شده …

به نظر شما منظورِ حضرت از این پیغام چیه؟ و ما چه جوابی می­تونیم به این پیغام بدیم؟ چطور می­تونیم در زندگی­مون این توصیه رو عملی  کنیم؟

اگه لطف کنین جواب­های قشنگ­تون رو برامون به سامانه  10001189000118 ارسال کنین، ممنون میشیم.

امیدواریم هرکجا هستید همواره زیر سایه لطف و کرامت اهل بیت علیهم السلام در مسیر بندگی الهی سالم و موفق باشین ان­شاءالله… التماس دعا

 

این طرح در مدت زمان 5 ساعت و با همکاری 10 نفر ، برای 100 نفر از زائران اجرا شد.

هزینه طرح: 67.000.000 ریال

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.