مراسم سالگرد “کانون رشد زیرکن” – فروردین 1402

مراسم سالگرد “کانون رشد زیرکن” – فروردین 1402

“توانمند سازی” ، “رشد و ارتقاء باورهای فکری” ، در کنار “تقویت ارزش های اخلاقی”  در تمامی اعضای خانواده های عضو ، مهمترین راهبرد واحد فرهنگی موسسه فاطمیون در تاسیس کانون های رشد است.

از این رو همه ی فعالیت های آموزشی ، فرهنگی و تربیتی در مسیر رشد و تعالی خانواده های عضو در سه محور اصلی زندگی یعنی اقتصادی، سبک زندگی و مباحث معنوی طراحی و اجرا می شود.

 اکنون پس از گذشت دوره یکساله مقدماتی در کانون رشد زیرکن، شاهد آغاز تحولاتی مثبت در خانواده های عضو هستیم…

مراسم سالگرد افتتاح این کانون در یکی از پارک های زیبای منطقه و با حضور همه ی خانواده های عضو با سخنرانی مدیر عامل محترم موسسه و تقدیر از تلاش تمامی خانواده ها در مسیر رشد و تعالی در یک سال گذشته و به صرف افطار برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل موسسه فاطمیون ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات مسئول کانون رشد زیرکن جناب حجه الاسلام قربان زاده و بقیه ی خانواده ها، از آنها خواستند که با همان انگیزه و تلاشی که در یک سال گذشته از خود نشان دادند، به ادامه ی راه بپردازند و با جدیت مضاعف به مسیر ادامه دهند.

همچنین مدیرعامل محترم موسسه ، دستورالعمل های اجرایی کانون رشد زیرکن که توسط شورای فرهنگی فاطمیون برای سال 1402 به تصویب رسیده است را به سمع و نظر اعضاء رساندند.

پس از اتمام برنامه و اقامه نماز جماعت مغرب در مسجد محله، از خانواده ها برای صرف افطار در رستوران پذیرایی به عمل آمد.

هزینه اجرای طرح: 40/000/000 ریال

مراسم سالگرد “کانون رشد زیرکن” – فروردین 1402

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.